Zakup urządzeń elektronicznych do swojej firmy wymaga dużych nakładów finansowych. Są jednak sposoby na to, aby je zmniejszyć. Dzięki przedstawionym przez nas metodom na oszczędności możesz dużo zyskać. Poznaj 5 metod, które nie wpłyną negatywnie na działanie Twojego przedsiębiorstwa, a pozwolą na mniejsze koszty inwestycyjne.

Oszczędności na usługach abonamentowych

Każda firma wymaga dostępu do internetu oraz telefonicznych usług abonamentowych. Warto zweryfikować oferty różnych operatorów i sprawdzić czy istnieje możliwość połączenia usług w celu obniżenia kosztów. Wiele firm proponuje internet i abonament telefoniczny dla firm w pakiecie, co jest dużo korzystniejsze. Warto też sprawdzić ile kosztuje dodatkowy numer. Twoja firma może się powiększać, a więc najlepiej jest korzystać z ofert, które umożliwiają dokupienie kolejnego numeru firmowego w o wiele niższej cenie. Takie oferty ma na przykład plus – obecnie drugi numer firmowy kosztuje 50% mniej, w T-mobile każdy kolejny numer to jedynie 30 zł. Zweryfikuj oferty operatorów komórkowych i zdecyduj się na oszczędności.

Wykorzystaj potencjał chmury

Chmura obliczeniowa pozwala na wiele oszczędności. Przede wszystkim obniża koszt zakupu dysków zewnętrznych, druku dokumentów (każdy pracownik może z nich korzystać online i nie musi ich drukować). Jednak tym, co zyskujesz dzięki chmurze jest także czas Twoich pracowników. Nie muszą skanować kilkukrotnie tych samych dokumentów, przesyłać ich sobie w wiadomościach mailowych – komunikacja i obieg danych są znacznie szybsze. Najpopularniejsze dyski online to Google oraz Dropbox. Pamiętaj jednak, aby odpowiednio zabezpieczyć firmową chmurę.

Dopasowanie sprzętu do wymagań stanowiska pracy

Wielu pracodawców wyposaża firmę w taki sam sprzęt komputerowy dla każdego pracownika. Ten sposób wydaje się łatwiejszy, jedno zamówienie na kilka takich samych urządzeń oszczędza czas. Jednak czy wszyscy Twoi pracownicy potrzebują takich samych parametrów? Zupełnie inne wymagania będzie miał pracownik biurowy, analityczny, graficzny. Warto zweryfikować to, jakie wymagania sprzętowe są konieczne na każdym stanowisku. Dobór według tego urządzeń sprawi, że zaoszczędzisz, a jednocześnie dostarczysz swoim pracownikom optymalny sprzęt.

Sprzęt poleasingowy zamiast nowego

Zakup nowego sprzętu wydaje się koniecznością w każdej firmie. Coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie jednak sprawę z tego, iż wybór komputera poleasingowego wcale nie oznacza gorszej jakości. Współcześnie można kupić używane urządzenia, które mają takie same parametry, jak dużo droższe i nowe sprzęty. Obawiasz się braku gwarancji? Niepotrzebnie! Najlepsze firmy, które oferują komputery poleasingowe, dają Ci także gwarancję, a nawet urządzenie zastępcze w przypadku awarii sprzętu. Szczególnie polecamy ofertę rnew.pl, znajdziesz tam całkowicie sprawne, wysokiej jakości komputery do pracy biurowej, które spełnią oczekiwania wielu pracowników.

Komputer stacjonarny zamiast laptopa

W biurach coraz częściej pojawiają się komputery stacjonarne. Zastanów się nad tym czy każdy pracownik potrzebuje przenośnego sprzętu. Laptop jest droższy, z uwagi na miniaturyzację. Jeśli zatrudniasz osoby, których stanowisko nie pozwala na pracę zdalną, a przy tym nie potrzebują sprzętu przenośnego, to zdecyduj się na komputer stacjonarny. Zaletą tego sprzętu jest łatwa możliwość wymiany podzespołów na nowsze.

5 sposobów na oszczędności na firmowych narzędziach pracy!
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here